Friday, April 13, 2007

Vilket jävla underbart väder det e idag. Det e så jävla härligt. Skönt att sommaren är snart här. Längtar sååå mycket till sommaren. Finns mycket jag vill göra i sommar, vill utnyttja friheten som det bara går. Mina föräldrar ska nämligen åka runt i Europa typ en månad och lite mer i sommar. Så jag kommer att ha huset för mig själv. Jätteskönt. Jag och några kompisar pratar om att ta bilen och åka runt till varandras olika sommarstugor. Vi har pratat om att göra det ganska länge men det har aldrig blivit av men men ändå.
Idag är det så jävla vackert väder ute idag, så vi tog några filtar och hade en picknick ute på botan. Känns som att vi inte har gjort det på länge. Det var jättehärligt att sitta ute och prata och äta ute. Och ikväll är det grill dags. Yeay. Jag har faktiskt hunnit grilla ett par gånger innan också. Och imorgon ska jag grilla med ett annat gäng i morgon. Dessutom har Gabriella lovat oss att ta med en snygg kille. Väldigt spännande. Hoppas han e så snygg som hon har lovat oss att han är. Man vet aldrig. Måste ta med kamera imorgon då alltså. Nu ska jag dra och njuta av värmen. Puss å kram, vi syns på stan.

No comments: