Monday, March 26, 2007

Våren är här!

Våren är här nu på riktigt. Det är så jävla härligt väder ute och jag blir så lycklig, mer än vanligt. Och dessutom som blev jag bjuden på lunch idag av en jättesöt kille. Jag kanske borde tackat nej till det men han var så söt att jag inte kunde säga nej till honom. Det är trevligt att bli uppskattat av killar på det sättet. Han ville bara sitta och äta lunch med mig och snacka lite. Det var bara trevligt. Men han vet att jag är upptagen så inget mer hände.
Det är något med killar, de vill ha en ännu mer när de vet att de inte kan få en och när man är tillgänglig så är de inte lite intresserade. Killar vill alltid ha något de inte kan få. Så jävla typiskt.

Idag har jag dessutom hunnit köra lite med min älskade körlärare (han är tjock, men säga inte att jag har sagt det). Idag när vi körde för bli en tjej i shorts, bad han mig att kolla in på henne. För en kort sekund undrade jag om han hade förträngt, det faktum att jag är bög och inte är intresserad av tjejer på det sättet. Så jag svarade: Nja jag har sett bättre, personligen föredrar jag mer halvnakna män. Så kan det gå ibland. Jag kanske ska bli mer fjollig så att han inte ifrågasätter min läggning. Men jag vill inte. Sån e jag inte.

3 comments:

Anonymous said...

Kan inte du ja o jojo äta glass i Botan snart??

Hasan said...

JOOO Absolut... jag hänger med lätt. Vill jättegärna se boston och New York.

Anonymous said...

mm.. boston & new york. men ja.. alltså.. vissa av oss har all tid i världen.. säg ett datum.. JAG VILL UMGÅS!! *desperat*