Sunday, February 18, 2007

Melodifestivalen 2007

Svagaste deltävligen iår. Absolut inte en enda bra låt. Började nästan att tro att det var något fel med min tv. Nanne Grönvalls låt var det sämsta jag har hört på länge. Hade förväntat mig mer av henne. Vad får man iställe? Jo, en likadan låt som innan, men hundra tusen gånger sämre. Fattade inte att hon ville ställa upp med den låten. "Jag måste kyssa dig..." Ehhh nej jag mår illa. Att Sebastian kulle gå viddare skulle jag också kunnat räkna ut. Men Måns? Va fan?! Allt är fan Idols fel och alla de jävla B-känsidar som den spottar ut. Klart att fjortisarna som brukade rösta på idol skulle göra det igår kväll också.
Det enda som var bra var programledaren Kristian Luuk. Han är ju hur rolig som helst. Och musikalen i pausen. Hihi de e så söta.
Förresten är det någon som vet varför André Pops var med på bild flera gånger? Det va lite läskigt. Han var med minst fem gånger på bild. Undar varför. Luuk verkade vara alltför förtjust i honom. Man vet ju aldrig.

4 comments:

Anonymous said...

Haha, och jag som tyckte att det var flera bra låtar...synd ifall vi inte kan se finalen tillsammans som vanligt.

Anonymous said...

jag tyckte också det var en del bra låtar. dock kanske jag ska tillägga att detta var den första delfinalen som jag såg...

Hasan said...

Jag har bara ett ord för dig anna: SVIKARE!!!

Anonymous said...

jag instämmer med Hasan..:D