Tuesday, February 13, 2007

Jag tror inte att jag e en normal kille men normala intressen. Jag blir påmind om det varje gång jag umgås med folk utanför min umgängeskrets. Som den gången jag var i Nässjö och "fikade" med några av Ubbes arbetskamrater. Som vanligt så pratade de om teknik och allt sånt, som Hasan verkligen inte förstår sig på. Efter en stund blev det en s.k pinsamtysnad och då ville jag ta chansen och byta samtalsämne, till något mer intressant, såsom stövlar. Om det hade varit mitt vanliga gäng hade det säkerligen blivit ett intressant samtalsämne, medan dessa killar fattade ingenting, istället kollade de på mig som om jag var ifrån en annan planet. Jag tycket att stövlar var ett ganska enkelt ämne att prata om, men de fattade verkligen ingenting. Det är ju inte så att jag kan diskutera veckans avsnitt av "Top Model"med de, trots att 75% av de som va med är bögar. Eller något av mina intressen, de ända de har i huvudet är teknik och datorer, Inget som jag tycker är så trevligt att prata om. Thats just me... just hasan.

4 comments:

Anonymous said...

jag snackar hellre stövlar än teknik any day. kanske mest för att jag inte kan något alls om teknik?

Anonymous said...

Jsg hade nog diskuterat båda ämnena. Iaf om det var med er som e på någorlunda samma teknikkunskap som jag.

Hasan said...

Jo men deras teknikkunskaper va lite över min. De använde såna ord som jah inte trodde fanns, trodde nästan att de hittade på ord. Man fattade verkligen ingenting.

Anonymous said...

Hehe. Låter som när Daniel/pappa/Patrik drar igång ett samtal. :S