Friday, September 15, 2006

Den här pinsen fick man vid kristdemorkaternas valstuga. Jag va tvngen att ta en sån. Visst e den fin. Du och jag, Emil. Eller något sånt.

Efter skolan idag skulle jag träffa johanna för att köpa "lite" sprit på systemet. Hur som helst så var jag på väg till platsen som jag och johanna skulle träffas på, plötsligt hör jag Alf "kärnfamilj" Svenssons röst. "Va fan gör Alf Svensson i Lund", tänkte jag för mig själv. Kände nästan inte igen honom utan Åke Green vid hans sida. Han var på torget och pratade om kristdemokraterna. Det var knappt 20 personer som stod där och lyssnade på honom. De flesta små skolelever som ville få gratis saker. Jag hade inte tid att stå där och bråka med kristdemokraterna igen. Vi alla vet vad som hände förra gången jag gjorde det. Hasan blev utkastad. Men det är en helt annan historia. Kristdemokraterna är väldigt konstiga.
Efter att ha inhandlat spriten var jag tvungen att återvända för att ta några bilder Alf Svensson. Tyvärr blev inte bilden det bästa men jag kan ju inte bära runt en kamra med mig.

Jag vågade inte gå närmare än så. Hela området va full av poliser. Ni förstår, kristdemokraterna är inte så populära här i Lund.

Nu till mer viktiga saker. Jag tror att jag har kommit på hur jag ska få Sara att sluta snusa. Ska skaffa en sådant halsband som man med hjälp av en fjärrkontroll kan ge el-stötar varje gång Sara känner sug efter snus. Det hade varit väldigt kul att ge henne el stötar lite då och då och väldigt effektiv. Jag tror att jag har Annas stöd i det hela. Tillsammans kommer vi att få Sara att snusa.

Ps: Anna är Saras flickvän.
Ps2: Sara finns på riktigt.

1 comment:

Anonymous said...

"lite" sprit:P nu framstår jag som värsta alkoholisten ju..:/ haha blev du utslängd.. den historien måste jag få höra!