Sunday, July 30, 2006

Bära är verkligen inte min grej!





Den här helgen har jag varit väldigt snäll och hjälpt en kompis att flytta. Jisses vad det va mycket att bära. Tror inte att jag har burit så mycket hela mitt liv, inte ens när jag själv flyttade. Dessutom fick ju jag hjälpa till att packa och städa också. Är bara glad att det är över nu. Har jävligt ont i kroppen just nu. Vilken träning man fick av att bära. Det är inte lätt att flytta, särskillt om lägenheten man flyttar till ligger på andra våningen och har världens smalaste trappuppgång. Jisses vad vi fick jobba hårt för att få upp de stora möblerna. Som tur va vi några personer som hjälptes åt att bära upp de stora grejerna.
Du är verkligen skyldig mig en stor tjänst Mattias!
All min energi e borta nu. Verkligen trött och behöver vila upp mig.

2 comments:

Anonymous said...

Nej, jag tror inte att bära är din grej..

Anonymous said...

Du kanske vill hjälpa mig att flytta 1 september ;)