Monday, June 12, 2006

Ménage à trois

Skulle du kunna tänka ha trekant med någon annan tillsammans med din partner? Skulle du kunna dela med dig din älskade med någon annan? Jag vet inte om jag skulle kunna göra det. Bara tanken att min partner har sex med någon annan än mig är helt otänkbart för mig just nu.
Jag är kanske den lite mer svartsjuka typen. Jag vill va den enda min kille ha sex med. Bara med mig, ingen annan. Det e kanske så att man tröttar på att ha sex med samma kille hela tiden. Man kanske behöver variera sig lite. Man kan trots allt ha sex med någon utan att vara kär i den. Annars skulle man inte ha sex så ofta. Så det e inte helt omöjligt.
Det finns ju många par som "kryddar" sitt sexliv genom att ta in en annan man eller kvinna in i deras sovrum. De kanske har upptäckt något som vi andra inte har gjort. Vem vet.

No comments: