Tuesday, June 06, 2006

Jag och min digitalkamera.

Det e så jävla underbart att ha en digitalkamera . Man kan ta med sig den var man vill och fota när man vill. Och dessutom kunna kolla på sina nytagna bilder. Helt underbart. Jag e lite osäker på om mina vänner e lika förtjusta med att jag har en digitalkamera. Jag har med mig min digitalkamera överallt. Så jag inte missar ett enda ögonblick. Och det e något som mina kompisar inte alltid uppskattar. Säkrillt när alla andra ochså har med sig sina digitalkameror. då blir det ganska mycket blixtrande. Hihi. Man får en känsla av att vara en stor filmstjärna som alla vill fota.
Därefter brukar jag alltid skicka dessa tagna bilderna till alla mina kompisar som var med på bilderna. Och det brukar vara omkring 100 bilder varje gång. Hihi. Som fyller hela deras inkorg. Alltid lika kul att höra de berätta hur de måste arbeta sig igenom alla bilderna. Ett bläddrandet som inte verkar ta slut. Men visst e det ändå underbart med digitalkameror. :)

2 comments:

Anonymous said...

det ær sa sant. gud vad jag ælskar din digitalkamera. och alla bilder man far sedan!!!

Anonymous said...

du är vår egen lilla paparazzi.. och det är så det ska vara.. med eller utan blixt & hemska bilder:)