Tuesday, May 23, 2006

Det e bara början.


Vissa killar fattar inte när det e dags att sluta. De ger sig aldrig. Har några stycken killar som e efter mig trots att jag flera gånger sagt att jag inte vill träffa de längre och att jag har en kille. De kanske slutar att sms och ringa några veckor men sen börjar de igen att ta kontakt med mig. Det blir bara jobbigt. Kan man verkligen va så jävla trög? E det verkligen så svårt att förstå att en kille inte e intressead av en, särskillt när killen säger det rakt ut att han inte vill träffas igen?
Då har jag lärt mig att man måste vara rak och tydligt. Och upprepa att man inte e intresserad av att träffas igen. För de här killarna ger inte upp så lätt.

3 comments:

Anonymous said...

Naaaw...nej det är inte lätt att vara bög inte. Ett litet tips; kan du inte lägga upp bilder på dessa killar på sidan så kan vi skratta åt dem tillsammans?? :)

Anonymous said...

ahaha.. annas idé var ju helfestlig.. kom igen!! :)

Hasan said...

Gud nej va pinsamt. Det kan jag verkligen inte gör... haha. Kanske inte på min blogg... men kanske privat visning..:D hihi